♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Debaran Semakin Terasa..Jom Kita MENGUNDI !

Debaran Semakin Terasa..Jom Kita MENGUNDI !

eyka | 6:58 PM | 1Comments |


Hari ni, SABTU, 4 MEI 2013, semua makcik-makcik, pakcik-pakcik, adik-adik, abang-abang, atok, nenek dan sebagainya pakat balik kampung secara KONVOI... 
Sebab pada hari AHAD 5 MEI 2013, bermulalah rakyat MALAYSIA membuat keputusan untuk memilih Parti mana yang layak memerintah Negara kita ini supaya menjadi satu negara yang Cemerlang, Gemilang dan Terbilang... HAHAH!
Bersemangat sungguh aku ni...
Kepada yang berpusu-pusu nak balik ke kampung halaman tu, BERHATI-HATI di jalan raya okay... 
PANDU CERMAT JIWA SELAMAT, INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG.. *buat iklan sekejap.. HAHA!

Sempena PRU-13 ni, aku nak beri NASIHAT sikit kat korang...
Cccceeehhhh! Bagi nasihat ni, aku ni siapa nak bagi nasihat kat korang semua... KAN! Huuhhuhuu..
Elakkan orang terus menghalakan cursor ke PANGKAH blog aku ni je... Hhuuhuhhuu...
Maaf, maaf, saya budak baru belajar.... Hohohohooh...
Okay, aku just nak bagi pesanan kat korang je...
Nak mengUNDI nanti, korang pilih lah yang TERBAIK...
Pilih lah PARTI yang betul-betul boleh menjamin masa depan kita semua...
UNDI itu adalah RAHSIA...
Tapi, aku rasa, sekarang ni TIADA RAHSIA lagi kot... Eeeerrrmmmm...
UNDI itu adalah TANGGUNGJAWAB kita bersama...
Jadilah pengundi yang BIJAK... 


NOTA JARI : Kami rakyat MALAYSIA pilih MENGUNDI... Buat iklan lagi... Hiihihihi... Pangkah lah Parti yang anda rasa boleh menjanjikan yang terbaik untuk MALAYSIA... SELAMAT MENGUNDI !! ^_^

1 comment:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

selamat mengundi esok... hehehe...