♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: It's time to promote! #1

It's time to promote! #1

eyka | 3:54 PM | 3Comments |
Selamat Petang dan Salam Ceriaaaaaa! Hhiiihhiihii...
Aku tiba-tiba rasa macam nak promote satu blog ni lah...
Blog kawan baik aku masa sekolah menengah dulu...
Dah lama tak jumpa dia ni, last jumpa masa wedding abang aku tahun lepas... Huhuhuhuhu..
Rindunnnyyyaaaaaa kat diaorang semua, nak jumpa, masing-masing dah belajar dan kerja jauh-jauh...
Susah rasanya nak jumpa diaorang semua ni, reunion pun tak buat-buat lagi... Huuhhuhuuhu.. :'(

Gambar masa majlis perkahwinan abang aku..

Comey tak kami??? Ala-ala iklan Kak Ton lah pullaaaakkk.. Hihihihii...
Heeeeyyyppp, hhhyyeeeeppp! Semua tu dah ada yang empunya tau, tak boleh kacau... :p
Yang berbaju kurung warna oren tu lah yang aku nak promot...
Ada ke dia tujukan kat aku "Dah nak kawin ke??" 
Hhhhaaaiiissshhh! Soalan paling mendebarkan you know... Hiihhihihihihiii...
Mereka ni lah sahabat aku masa sekolah menengah dulu...
Kenal dari tingkatan 1 sampai lah sekarang, tetap hallo-hallo lagi...
Ada lagi kawan-kawan yang lain, tapi, diaorang tak dapat datang masa abang aku kahwin, masing-masing ada hal...


Meh sini, aku nak kenalkan kat korang tentang budak yang berbaju oren tu, dia seorang yang CERIA, PERAMAH, PEMAAF, BAIK HATI dan SUKA BUAT LAWAK...
Rasanya kalau masuk raja lawak, insyaallah boleh menang... *akan ku VOTE beriban-riban..Hiihhihii..
Nama dia Eima, susah nak nampak dia marah, sebab, dia ni sentiasa happy je....
Best kawan dengan dia, tak bosan bila layan kerenah dia ni...
Kalau korang sedih, korang cerita je dekat dia, sure korang tak jadi nak menangis, nanti ada je benda yang dia buat sampai korang gelak terguling-guling... HAHAHAAA!
Tapi, aku tak ada lagi lah gelak sampai macam tu sekali.... WAKAKAKAAA!

Rindu masa zaman persekolahan dulu...
Kalau lah ada pintu Doraemon, yang boleh kembali ke masa lampau, akan ku beli pintu tu...
Kehidupan masa zaman sekolah dan zaman sekarang ni, banyak sangat perubahan...
Jom terjah blog Eima ni http://akusertadia.blogspot.com/
Kalau sekali korang kenal dia, korang pasti tidak akan menyesal mengenalinya sebagai seorang sahabat.. :)

NOTA JARI : "Selemah-lemah mnusia ialah yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari" -SAIDINA ALI-

3 comments:

Nur Aqilah said...

dah join GA nie?. jom singgah blog sy. :)
http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/05/1st-big-giveaway-diari-sedetik-lebih.html

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Tahniah kepada abang Eyka ye, cantik kakak ipar eyka. Kirim salam yang lain lain tu ye. Eheks. Comel je you all

Yumida Huda said...

aah..u olls comel dri kak ton
ni klo kak ton dgr sure jeles nih..haha
follow here